leoniehelmink.reismee.nl

Foto's

Heeey...

Hier een ontzettend kort verhaaltje van mij.

Ik zit nog steeds in Port Elizabeth in Zuid-afrika, ik leef nog, en het gaat goed me me.
Ik heb de laatste weken zo geen zin meer om een blog te schrijven. Dus sorry voor alle mensen die graag weer een verhaal willen lezen, voorlopig moeten jullie het hiermee doen. :)


Ik heb nieuwe foto's op mijn blog gezet, dan hou ik jullie toch nog een heel klein beetje op de hoogte. Ik kon alleenniet zien of jullie een mail hiervan gekregen hebben. Vandaar dit verhaaltje, zodat jullie hier een mail van krijgen en je daardoor de fotos kan bekijken.

Veel kijkplezier!

Kus en knuffel Leo

Reacties

Reacties

Liane

Hey Leonie,

Wat een ervaringen, leuk al die foto's!..
Tijd gaat snel in het buitenland he, hier in NL ook want we zijn bijna afgestudeerd!
Volgende week dinsdag al laatste Calo Lesdagje , Wauw,, even flink van genieten!

Jij flink genieten daar :D

Xx

Tonny

Dag Leonie,

Fijn weer eens iets van je te horen, wat een mooie foto's. Het duurt niet zo lang meer voor je weer terugkomt en kunnen we genieten van al je verhalen.

Liefs van Tonny en een knuffel van Maxi

chris

Hoi leonie,

dank voor je mail en fijn dat het goed gaat. Een bewijs dat het goed was dit avontuur aan te gaan. Nu je niet meer openbaar wilt schrijven, ben ik benieuwd wat jij je zelf te vertellen hebt.

een vertrouwde groet chris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!